klasa A

 

Na stronie zamieszczony język angielski i religia

21.04.2020
23.04.2020
Subject: Spring  – utrwalanie słownictwa.
Drodzy uczniowie, w tym tygodniu dalej ćwiczymy słownictwo związane z wiosną.
Poniższe zadania są przeznaczone na dwie godziny lekcyjne i nie trzeba ich wykonywać wszystkich na raz.
1. Napisz temat do zeszytu.
2. Przypomnijcie sobie piosenkę z zeszłego tygodnia. https://www.youtube.com/watch?v=DobrRgD5aOU
3. Otwórz interaktywną kartę pracy https://www.liveworksheets.com/ay65259nc i połącz nazwę z odpowiednim  obrazkiem.
4. Otwórz kolejną kartę pracy https://www.liveworksheets.com/jy65337bp , klikając na ikonkę głośnika usłyszysz nazwę obrazka, który należy przeciągnąć w dane miejsce.
5. Wejdź na stronę https://wordwall.net/play/944/803/8426 i znajdź parę.
6. Teraz otwórz stronę https://wordwall.net/play/1275/648/438 i zagraj w grę (na ekranie pojawią się obrazki złożone z małych puzzzli, gdy będziesz widział co przedstawia obrazek kliknij w czerwony przycisk a potem wybierz prawidłową odpowiedź.)
7. Na koniec zilustruj ulubione słówko z tematu Spring (wiosna) do zeszytu.
I to wszystko, miłej pracy:) i dużo zdrówka 🙂

 

16.04.2020
Topic: Spring – wiosna.
Napisz do zeszytu temat lekcji i następujące słówka:
bee- pszczoła
ladybug – biedronka
frog – żaba
umbrella – parasolka
nest – gniazdo
stork – bocian
rain – deszcz
butterfly – motyl
2. Otwórz stronę https://www.youtube.com/watch?v=DobrRgD5aOU i posłuchaj piosenki, które z wymienionych wyżej słówek pojawiają się w piosence?
i zrób prosty quiz
Tydzień 4 . Ewa Żujewska
07.04
Topic: Easter (Wielkanoc)
1. Napisz w zeszycie:
Wielkanoc w języku angielskim piszemy Easter a wymawiamy „Ister”. 
lamb – owieczka
chick – kurczak
basket – koszyk
bunny – króliczek
spring – wiosna
 
2. Otwórz stronę : https://www.anglomaniacy.pl/easterDictionary.htm i zapoznaj się z wielkanocnym słownictwem
3. Otwórz stronę: https://www.anglomaniacy.pl/easterMatching.htm i zagraj w grę
4. Dla chętnych do obejrzenia Peppa https://www.youtube.com/watch?v=PrNI1m5jBC4
Życzę Wam i Waszym rodzinom dużo zdrowia i radosnych Świąt Wielkanocnych.
Happy Easter:)

 

tydzień 2 – p.Ewa Żujewska
31.03

Temat: Fruits (Owoce)- nauka piosenki.
1.Przed wysłuchaniem piosenki, powtórzmy nazwy owoców. Wejdź na stronę https://wordwall.net/pl/resource/529913/fruit  i zrób prosty quiz.
2.Proszę wysłuchaj piosenki i przypatrz się uważnie, jakie owoce widzisz na nagraniu https://www.youtube.com/watch?v=5tB9ZZBUcv4
możesz odsłuchać jeszcze raz:)
3. Zrób proste ćwiczenie  https://www.liveworksheets.com/ap89264kl
Ponumeruj owoce zgodnie z kolejnością, w jakiej pojawiają się w piosence.
Na koniec zadania na dole karty pojawi się napis FINISH, kliknij w niego a potem kliknij pierwszą ikonkę po lewej stronie – CHECK MY ANSWERS ( w ten sposób sprawdzisz poprawność odpowiedzi)
02.04
Temat: Fruits (owoce) – powtórzenie wiadomości
1.  Na początek wysłuchaj piosenki https://www.youtube.com/watch?v=gN3pn_alymA i ćwicz razem z dziećmi 🙂
2. Następnie zrób prosty test   https://wordwall.net/play/542/270/418
5.Brawo!!! Na koniec włącz piosenkę i tańcz razem z dziećmi https://www.youtube.com/watch?v=ubmiT8JKeRU

Klasa A- Anetta Stachura

e.meil dla klasy A:  klasaa124@o2.pl

Uczniowie korzystają z podręczników i kart ćwiczeniowych w PDF:

„ Szkolni przyjaciele” kl 2 cz .3, Podręcznik

„ Szkolni przyjaciele „kl 2 cz .2 Matematyka .

Karty ćwiczeń „ Szkolni przyjaciele kl 2 cz .3

Karty ćwiczeń „ Szkolni przyjaciele kl 2 cz .2Matematyka .

„ Szkolni przyjaciele kl 1 cz .3 Podręcznik.

„ Szkolni przyjaciele „kl 1cz .2 Matematyka .

Karty ćwiczeń „ Szkolni przyjaciele kl 1 cz .3

Karty ćwiczeń „ Szkolni przyjaciele kl 1 cz .2Matematyka .

 

Wszystkie informacje i ustalenia są na bieżąco omawiane z opiekunami : kontakt telefoniczny ,meilowy ,Whatapp.


Religia

23.04.2020

22.04.2020

21.04.2020

15.04.2020